V tejto časti by sme radi odpovedali na základné otázky súvisiace s navigáciou a možnosťami objednávania

  1. Ako funguje objednávanie na rozvoz?
    Objednávanie na rozvoz je možné prostredníctvom našej webovej aplikácie dostupnej na stránke www.umami.sk. Pre úspešné dokončenie objednávky je potrebné vybrať na bočnej lište sekciu "Doručenie". zadať adresu doručenia, meno, kontaktné údaje pre doručenie a uviesť spôsob platby. O priebehu vybavenia objednávky máte vždy informáciu prostredníctvom emailových notifikácií.

  2. V akom čase je možné objednanie jedál na rozvoz?
    Objednávku na rozvoz môžete vytvoriť deň vopred od 16.00 do 10.00 dňa, na kedy si prajete jedlo dodať. Z dôvodu zachovania kvality jedla a služieb pri doručení sú naše služby dovozu formou pred objednávky. Po 10.00 z vyššie uvedených dôvodov nemáme možnosť prípadné objednávky akceptovať.

  3. Ako prebieha doručenie?
    Doručenie prebieha kuriérom v čase od 10.45 do 12.30. Možnosť výberu konkrétneho času doručenia nie je z kapacitných dôvodov možná, no napriek tomu sa snažíme o maximálnu spokojnosť zákazníka a preto ak v poznámke uvediete požadovaný čas doručenia, budeme sa ho snažiť dodržať.

  4. Ako funguje objednávanie na osobný odber alebo rezerváciu jedál na prevádzke?
    Objednávanie na osobný odber alebo rezerváciu jedla na prevádzke je možné prostredníctvom našej webovej aplikácie dostupnej na stránke www.umami.sk. Pre úspešné dokončenie objednávky je potrebné vybrať na bočnej lište sekciu "So sebou", zadať meno, kontaktné údaje pre odloženie a uviesť spôsob platby. O priebehu vybavenia objednávky máte vždy informáciu prostredníctvom emailových notifikácií. V prípade, že si prajete jedlo rezervovať na konzumáciu na prevádzke, do poznámky prosím uveďte orientačný čas na kedy si jedlo prajete rezervovať. Pri platbe Vám budú odúčtované obaly pridané automaticky pri vytvorení objednávky.

  5. V akom čase je možné objednanie jedál na osobný odber alebo rezerváciu jedál na prevádzke?
    Objednávku na osobný odber alebo rezervácie na mieste môžete vytvoriť deň vopred od 16.00 do 10.00 dňa, na kedy si prajete jedlo dodať. Z dôvodu zachovania kvality jedla a služieb je možné rezerváciu jedla so sebou alebo na prevádzke vykonať formou pred objednávky. Po 10.00 z vyššie uvedených dôvodov nemáme možnosť prípadné objednávky akceptovať.

  6. Čo robiť ak máte v procese vytvorenia objednávky problémy?
    V prípade, že máte problémy týkajúce sa vytvorenia objednávky odporúčame reštartovať prehliadač alebo vymazať dočasnú pamäť prehliadača. Ak by Vaše problémy napríklad s registráciu a iné pretrvávali, obráťte sa na nás prosím emailom na adrese uvedenej v našich kontaktoch na stránke, alebo zanechajte Vašu spätnú väzbu s kontaktom kolegom na našej prevádzke a následne sa s Vami spojíme.

  7. Kde môžem nájsť ponuku na celý týždeň?
    Ponuka na celý týždeň vopred je aktuálne dostupná na portáli Menučka. V prípade, že využijete možnosť registrácie môžete dostávať ponuku na celý týždeň vopred už v nedeľu emailom. Okrem tohto benefitu môžete registráciou získať aj prístup k bonusovým promokódom či iným ponukám pre stálych zákazníkov. Sľubujeme, že v prípade registrácie nebudete od nás dostávať žiadne zbytočné newslettere, iba informácie o aktuálnej ponuke jeden krát za týždeň alebo promokód pre využitie zvýhodnenej ponuky niekoľko krát ročne.

  8. Poskytujete aj možnosť objednávania pre firmy?
    V prípade, že máte záujem o zabezpečenie stravovania pre vašu spoločnosť, radi preskúmame spoločné možnosti ako poskytnúť naše služby pre vaše potreby. Kontaktujte nás prosím emailom so základným dopytom na adrese uvedenej v našich kontaktných údajoch a my sa Vám ozveme.